Toroslar Avukat

Anasayfa / Çalışma Alanlarımız / Toroslar Avukat

Toroslar Avukat

Türkiye hukuk sistemin kanunları ve doğrulu üzerine çalışmalar gerçekleştirmekte olan Toroslar avukat, mahkeme sürecinde uygulanmakta olan hukuk alanlarına göre uzman bir kadroyla adalet arayışındandır. Bu süreçte müvekkilerin dava dosyalarının hazırlanması, delilerin toplanması, sözleşmelerin hazırlanması ve mahkeme sürecinde savunma yapılması için her hukuk dalında ayrı avukatlarla birlikte yola çıkılmaktadır.

Toroslar Avukat Hukuk Ve Danışmanlık Bürosu

Hukuk ve danışmanlık bürosu üzerinden müvekkilerin mahkeme sürecinde ihtiyaç duydukları alana göre bilgilendirilmesi, mahkemede savunma ve temsiliyet kazandırılması aynı zamanda en iyi sonuca odaklanılarak, sürecin devam ettirilmesi sağlanmaktadır. Hukuki prosedüre, yürürlüğe ve yasalara uygun şekilde uygulanacak olan çalışmalarda, adalet sistemi ve T.C.K üzerinden de gerekli olan işlemler ele alınmaktadır.

Hukuk bürosu bünyesinde yer alan Toroslar avukat sisteminde, kanun, yönetmelik ve tüzük ele alınarak, yargıtay ve mahkeme süreci tecrübeli avukatlar tarafından takip edilecek, faaliyet alanlarına göre müvekkilere yönlendirileceklerdir. Hukuk ve danışmanlık alanında, ceza, aile, iş ve miras hukuku başta olmak üzere idari, gümrük ve gayrümenkul hukuku alanında da uzmanlarla çalışılmaktadır.

Ceza Avukatı Ve Danışanmanlığı

Ceza hukuku ve yargılaması sürecinde suç kavramı üzerinden yapılacak olan bütün kanuni çalışmalar, T.C.K yönetmeliğine göre uygulanmaktadır. Burada sanık, şüpheli ve mağdur müvekkilerin avukatlık ve danışmanlık alanından yararlanarak, haklarından haberdar olmalarına öncelik verilmektedir. İnsan yaralama ve öldürme, nitelikli dolandırıcılık, devlete karşı örgütlenme, şiddet, şantaj ve işkence gibi dava süreçleri bu hukuk dalında incelenerek, kişi veya kişilerin kanunlarla birlikte cezasına karar verilmektedir. Toroslar avukat, delilerin toplanması, dava dosyasının hazırlanması ve müvekkilin mahkeme sürecinde savunulması görevlerini üstlenerek uzmanlaştığı alan üzerinden en iyi sonuca odaklanarak, hak ihlalerine karşı gelerek mahkeme süresince müvekkilinin yanında olmakla hükümlüdür.

Gayrimenkul Avukatı Ve Danışmanlığı

Gayrimenkul hukuku alanında, tapu davaları, miras davaları ve tescil davaları yürütüldüğü gibi tapu iptal davaları da sürece dahil edilebilmektedir. Hukuk dalının karmaşık alanlarından biri olan gayrimenkul hukuku, mülkiyet hakkı üzerine kurulmuş bir alan olarak sulh hukuk mahkemesinde gayrimenkul davası olarak yürütülmektedir. Toroslar avukat, tapu kaydı davaları, tapunun kötüye kullanımı davaları, miras davaları ve aile davalarını da bu kapsamda incelemektedir. Bu süreçte keşif yapılması, tanık dinlenmesi ve bilir kişilere danışılması da hukuk yasama ve yürütme alanında yer almaktadır. Burada avukatın kişi veya kişileri savunması, hak ihlalerine karşı kanunlara göre izlek belirlemesi dava sürecinde de etkili olacaktır.

Medeni Hukuk Ve Danışmanlık

Aile hukuku kapsamında Türk medeni hukuk çerçevesinde yürütülmekte olan medeni hukuk davaları, genel olarak boşanma, evlatlık ve velayet davaları üzerinden sürdürülmektedir. Bu süreçte davanın boşanma avukatı tarafından yürütülerek, nafaka hakkı, velayet ve tazminat hakkı üzerinden mahkemeden en iyi sonucu almak, kanunlara göre hareket ederek elde edilmektedir. Evliliğin sonlandırılması durumuna göre genel ve özel boşanma nedenlerine de dayalı olarak, aile avukatı, miras avukatı, boşanma avukatı gibi birçok branşta incelemeler yapılması gerekebilmektedir. Dava sürecinin başlaması ve tarafların mal-mülk paylaşımlarında arabuluculuk aynı zamanda aile içi şiddet ve benzeri durumlarda da delil toplanmasına dönük bir ilerleme uygulanmaktadır. Toroslar avukat, bu süreçte müvekkilin bilgilendirilmesi ve kanunlar üzerinden davanın yürütülmesi durumlarında müvekkilinin yanında olacaktır.

İş Hukuku Ve Danışmanlık

İş hukuku alanında avukatın görevleri çerçevesinde, ticari hukuk ve inşaat hukuku alanları da bulunmaktadır. İşveren ve işçi arasındaki anlaşmazlıkların çözülmesi, bu konuda sözleşme hazırlanması ya da sözleşme ihlalerinde arabuluculuk yapılması da mesleki faaliyet alanına girmektedir. Aynı zamanda iş hukuku üzerinden, iş kazası, vergi ve tazminat haklarına dairde dava süreçlerinin takip edilmesi için Toroslar avukat ve danışmanlık bürosu devreye girerek, müvekkilin sorularına ve sorunlarına cevap bulacak çalışmalar gerçekleştirmektedir. Türkiye’nin dört bir yanından faaliyet göstermekte olan hukuk ve danışmanlık bürosu olarak, iş hukuku alanında da dava, sözleşme ve arabulucuk işlemleri yerine getirilecektir.

Bilişim Avukatı Ve Danışmanlık

Gelişen teknolojiyle birlikte bilişim alanındaki davaların yürütülmesi, delilerin ve verilerin toplanması için Toroslar avukat ve danışmanlık alanından yararlanabilirsiniz. Bilişim hukuku, özel hayatın ihlali, izinsiz bilişim sistemlerine girmek, bilişim sistemleri üzerinden veri toplamak ve kişinin veya kurumun haklarını yok sayarak paylaşımlarda bulunmak gibi nitelikli bir hukuk alanını kapsamaktadır. Bu alanda müvekkilin sinai ve fikir hukuku alanında da yaşadığı haksızlıkların giderilmesi, sahtecilik ve kopyalama işlemlerine karşı da dava süreçleri devam edebilmekte, bu sürecin en iyi şekilde yürütülmesi için hukuk alanında hizmet vermekte olan avukatlarla işbirliği yapmak sürecin daha iyi devam etmesini salayabilmektedir.

Toroslar Hukuki Danışmanlık

Toroslar, Palma üzerinden birçok dava sürecine dahil olan uzman avukatlarla müvekkilerin iyi bir şekilde mahkemede temsil edilmesini sağlamaktadır. Gerçek ya da tüzel kişiler tarafından işleme alınan davaların yürütülmesi, delil toplanması ve mahkeme süresince savunulması için hukuki danışmanlık alanında müvekkilin aydınlatılarak, kanunlar ışığında mahkemenin adalet ve özgürlük kavramı ile yürütülmesine yönelik çalışmalar yapılacaktır.