Mezitli Avukat

Anasayfa / Çalışma Alanlarımız / Mezitli Avukat

Mezitli Avukat

Hukuk ve danışmanlık bürosu üzerinden sanık, şüpheli ve mağdurun avukatla işbirliği yapma hakkı Türkiye Kanunları gereğince bulunmaktadır. Kanun, yönetmelik ve tüzük üzerinden mevzuata uygun şekilde hukuki bir sürecin takip edilmesi için Mezitli Avukat ve danışmanlık alanından yararlanarak, mahkeme ve dava sürecinin kanunlar ışığında incelenerek sürdürülmesi sağlanmaktadır.

Mezitli Hukuk Ve Danışmanlık Bürosu

Mezitli avukat ve danışmanlık kapsamında, hukuki alana yansıyan problemlerin çözülmesi için T.C.K üzerindeki yürürlüğün takip edilmesi aynı zamanda mahkemede değerlendirilmesi durumlarda kanunlar üzerinden bir sürece kişi ve kurumlar tabii tutulmaktadır. Türkiye hukuk alanında bulunan dallar, aile, iş, mesleki ve toplumsal değerler üzerinden incelenerek, birçok başlık altında dava sürecine dahil edilebilir.

• Ceza Hukuku
  • Tazminat Hukuku
  • Gayrimenkul Hukuk
  • İş Hukuku
  • Ticaret Hukuku
  • Medeni Hukuk
  • Bilişim Hukuku
  • Miras Hukuku
  • Lojistik ve CMR Hukuku
  • Borçlar, icra ve iflas Hukuku
  • Marka Patent Hukuku
  • Bilişim Hukuku

Alanları üzerinden hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti verilerek, kişi ve kurumların T.C.K üzerinden hak ihlalerinin giderilmesi ve hak özgürlüklerinin kazandırılması üzerine alanında uzmanlaşmış avukatların atanması sağlanacaktır.

Ceza Hukuku Ve Danışmanlığı

Ceza hukuku, toplumsal, kültürel ve bireysel alanları kapsamakta olan hukuk dalları arasında yer almaktadır. Mezitli avukat ve danışmanlık alanında, ceza hukuku çerçevesinde şüpheli, sanık ve mağdur üzerinden kanunların incelenmesi, mahkeme sürecinin takibi aynı zamanda delilerin sunulması işlemi yapılarak, kişi ve kurumların hak ihlaleri karşısında adaletli bir şekilde sonuçlanmasına yönelik izlek oluşturulacaktır.

Ceza avukatı, gerçeğin ortaya çıkması, kanunlar üzerinden değerlendirilerek, suçlunun veya suçsuzun durumunun kanıtlanmasını amaçlamaktadır. Uzmanlaştığı ceza hukuku alanında kişi veya kişilerin mahkeme sürecinde savunulması, değerlendirilmesi ve itirazı yönergesine uygun işlemler yapacaktır.

İş Hukuku Ve Danışmanlığı

İş hukuku alanında, ticaret kanunları üzerinden 4857 sayılı yasa ve yönetmelik üzerinden süreç takip edilmektedir. İş hukuku avukatı, tarafların anlaşmazlınına ortak yol bulma, sözleşme hazırlama ve sözleşme ihlalerinde durumun mahkeme yansımdan çözülmesi için de arabuluculuk görevini üstlenebilmektedir. Mezitli avukat, iş hukuku alanında şirketler, firmalar ve ticaret alanlarına yönelik kanunların incelenmesi, iş kazası ve tazminat hakları aynı zamanda iş veren ve işçi arasındaki anlaşmazlıkların mahkeme üzerinden sürece dahil edilmesi durumlarında profesyonel bir çalışma sergileyerek, adaletin sağlanmasına yönetlik bir izlek uygulayacaktır. SGK ihlaleri, ölüm ve yaralanmalar aynı zamanda şirketler arasındaki anlaşmazlıklar için bu alanda uzmanlaşmış olan avukatlara başvuru yapılabilir.

Bilişim Hukuku Ve Danışmanlığı

Gelişen teknolojiyle birlikte,  suç kavramının yansıdığı ve işlendiği alanlardan biri de bilişim alanıdır. Bu alanda Mezitli avukat ve danışmanlık hizmeti alanında, bilişim avukatı, pos cihazı, bilgisayar, tablet ve telefon gibi bilişim sistemleri üzerinden işlenmekte olan suçların mahkeme yansıtılması ve mahkeme sonrası adaletin sağlanması için çalışmalar gerçekleştirecektir. Bu çalışmalar niteliğinde, T.C.K kanunlarının yer aldığı maddelere yönelik izlek oluşturulması, nitelikli dolandırıcılık, özel hayatın ihlali ve şantaj uygulanması durumlarında T.C.K üzerinden 243. Maddeye yönelik suç ve ihbar hakkı doğmaktadır. Bu durumda suçlunun 6 ay ile 5 yıla kadar hapis cezası alması veya adli para cezası hükmüne tabi tutulması durumları oluşmaktadır.

Gayrimenkul Hukuku Ve Danışmanlığı

Gayrimenkul hukuku alanında Mezitli avukat ve danışmanlık alanı, ev sahibi, kiracı arasındaki anlaşmazlıkların mahkemeye taşınması, miras hakları ve sözleşme üzerindeki haklar üzerine mahkeme sürecinin takip edilmesi için çalışmalar gerçekleştirmektedir. Belgeler ve evraklar üzerinden takibe alınmakta olan bu alanda, delilerin toplanması, mahkemeye sunulması aynı zamanda dava dosya aşımlarında yeni dava açılımlarının olması gibi birçok durum söz konusuduru.

Gayrimenkul hukuk alanında geniş bir kanun izleği bulunurken sanık ve mağdurun haklarının mahkemede savunularak, adaletin sağlanması aynı zamanda sözleşmenin yenilenmesi, tapu işlemlerindeki dolandırıcık durumlarının açığa çıkarılması üzerine bir süreç takip edilebilmektedir.

Lojistik Ve CMR Hukuku Ve Danışmanlığı

Mezitli avukat alanında lojistik ve CMR hukuku üzerine kanunlara göre dava sürecinin takibi, ticari faaliyetlerdeki ihlalerin kurum ve devlet tarafından açılan davalara yönelik mahkeme durumlarının çözülmesi sağlanmaktadır. Karayolu, havayolu ve denizyolu alanındaki taşımacılık ve ticari hukuk alanlarına yönelik de davaların yürütüldüğü T.C.K kanunlarına göre tarafların anlaşmazlıklarının giderilmesi aynı zamanda mahkemede doğrunun ve gerçeğin ortaya çıkartılarak, hukuki alanda avukat ve danışmanlık hizmetinin sağlanması gerekebilmektedir. Ulusal ve uluslararası alandaki lojistik yönetmeliği ihlaleri, kaçakçılık ve gümrük davaları da bu alanı kapsayacak şekilde incelenmekte ve mahkeme sürecinde avukat temsiliyetiyle doğruya dönük sonuçların alınması amaçlanmaktadır.

Mezitli Avukat Hukuk Ve Danışmanlık Bürosu

Ticaret, iş, aile ve toplum üzerindeki davaların görüldüğü T.C.K kanunları üzerinden alanında uzmanlaşmış olan avukatların disiplinli bir şekilde çalışarak, kişi ve kurumların hak özgürlüklerine kavuşmalarına yönelik profesyonel bir yaklaşım sergilenmektedir. Türkiye Cumhuriyeti Kanunları gereğince, hak ve özgürlük temelli adaletin kazanılması, mahkeme sürecinin takibi ve müvekkilin bilgilendirilmesi avukatlık ilkeleri arasında yer almaktadır.